portal
encyklopedia

WYDAWNICTWO THE COLD DESIRE

WYDAWNICTWO WANEKO

WYDAWNICTWO STUDIO JG

WYDAWNICTWO JPF

WYDAWNICTWO DANGO

WYDAWNICTWO YUMEGARI

Comixgrrrlz - komiks kobiecy


Wishtown

Shima Shop

Anime.com.pl

Insomniadub

Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu
Zobacz poprzedni temat Wersja gotowa do druku Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Zobacz następny temat
Autor Wiadomość
shell
Temat postu:   PostWysłany: 02-11-2005 - 18:07
dzielna rycerza i kosmonautka


Dołączył: 02-04-2005
Posty: 1784
Skąd: w-wa
kannazuki no miko / kannaduki no miko rzecz jasna ^_- <te spojrzenie chikane Twisted Evil kiedy ktos sie kreci przy himeko...>

_________________
we all sleep alone


sierpien na wykopach.. X(
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Ninja
Temat postu:   PostWysłany: 03-11-2005 - 16:28
new here...
new here...


Dołączył: 04-07-2005
Posty: 2
Skąd: Zabrze
Maria-sama ga miteru:
Sei&Yumi,Sachiko&Yumi,Yoshino&Rei,Shimako&Sei no i jeszcze wiele innych kombinacji;)

_________________
Protect me from what I want...
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Haru
Temat postu:   PostWysłany: 10-11-2005 - 15:15
new here...
new here...


Dołączył: 09-11-2005
Posty: 2

Dobrze wiedziec...jezeli w koncu uda mi sie spotkac z moją muzą to zaopatrzymy się w stosowne tytuły. Ale Yuri w Slayersach? Moze cos przeoczyłam (?)

_________________
Whenever dark turns to night ...And all the dreams sing their song ....And in the daylight forever...To you I belong
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
shell
Temat postu:   PostWysłany: 10-11-2005 - 15:20
dzielna rycerza i kosmonautka


Dołączył: 02-04-2005
Posty: 1784
Skąd: w-wa
raczej nie w oficjalnych ^_-

h-A! kochane. ja wam powiem czemu kannaduki nie wywarlo na was wrazenia! by wyscie zla polowe ogladaly! to od 7 odcinka robi sie naprawde hardcorowo! XD

_________________
we all sleep alone


sierpien na wykopach.. X(
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Józefina
Temat postu:   PostWysłany: 12-01-2006 - 17:17
new here...
new here...


Dołączył: 11-01-2006
Posty: 10
Skąd: Złotów
Chciałam zaznaczyć to co mnie zaszokowało: Heibane Renmei - Rakka i Riki jako para? W którym miejscu? Zauważcie, że sama seria jest całkowicie ASEKSUALNA, jak tu więć mówić o jakim kolwiek pairingu?

Trigun? Tam były może cztery postacie kobiece... I z tego powodu trzeba je koniecznie sparować?

Większości tytułów co prawda nie znam, ale to mnie wcięło. Prawie nie spadłam z fotela.

A postaci z Gunnma nawet nie kojarze...
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Blania
Temat postu:   PostWysłany: 12-01-2006 - 17:50
oficjalna masazystka^^
oficjalna masazystka^^


Dołączył: 19-08-2004
Posty: 73
Skąd: Kraków
coz kazdy ma inne fantazje ;P
XD ja nawt nie chce wspominac o szalonych fankach yaoi ktore dwoch chlopcow widza wszedze ;P
fandom yuri nie jest az tak chyba napakony aleposzalec przeciez mozna Wink

ah i ni widzialm tam jeszcze mozna wspomniec o 'i, my , me strawberry eggs' coprawda bochater tylko przebiera sie za nauczycielke ale jego uczennica jest pewna ze on est kobita i nawet ma emocjonalne problemy z tym ze zakochala sie w kobiecie XD

_________________
****

DO THE FISH FEEL THE TASTE OF THE WATER?
...

..? Bo Tak!
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
shell
Temat postu:   PostWysłany: 12-01-2006 - 18:21
dzielna rycerza i kosmonautka


Dołączył: 02-04-2005
Posty: 1784
Skąd: w-wa
czesc z wymienionych to poprostu pary popularne w fandomie i wsrod niego powstale ^^
..::Juri i Kozue::..
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Zbuntowana
Temat postu:   PostWysłany: 15-01-2006 - 21:32
almost yin
almost yin


Dołączył: 22-09-2005
Posty: 29

A czy ja mogłabym się o cosik spyyyytać?Bo koniecznie chciałabym obejrzeć Kannaduki no Miko,ale nie wiem skąd je wziąć...A nie chciałabym korzystać z eMule itp.Możecie mi pomóc Question

_________________
"Real lesbians use FLUTES!" XD
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
michi
Temat postu:   PostWysłany: 15-01-2006 - 21:48
kobieta wszechmocna
kobieta wszechmocna


Dołączył: 02-08-2004
Posty: 657

a probowalas na torrentach?
http://www.polskitorrent.szu.pl/index.php
http://torrentreactor.net/
http://www.torrentz.com/
http://thepiratebay.org/
http://www.torrentreactor.to/index.php
http://www.mybittorrent.com/
http://www.animesuki.com/
http://www.torrentspy.com/
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Nekocia
Temat postu:   PostWysłany: 22-02-2006 - 08:46
almost yin-yang
almost yin-yang


Dołączył: 07-09-2005
Posty: 164
Skąd: Warszawa
mam pare Very Happy

K:

Kashimashi - Hazumu/Tomari/Yasuna

Kurau Phantom Memory - Christmas/Kurau

M:

Mai Otome - Shizuru/Natasuki i Tomoe/Shizuru

Y:

Yami to Boushi to Hon no Tabibito
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Zbuntowana
Temat postu:   PostWysłany: 26-03-2006 - 23:02
almost yin
almost yin


Dołączył: 22-09-2005
Posty: 29

Hehehe!Sorki w Kashimashi jest tak:
Hazumu/Tomari/Yasuna/ i jeszcze Ayuki no i off course Jan-puu-chaaan ^____^

_________________
"Real lesbians use FLUTES!" XD
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Zbuntowana
Temat postu:   PostWysłany: 17-04-2006 - 03:39
almost yin
almost yin


Dołączył: 22-09-2005
Posty: 29

2x2=Shinobuden ====> Kaede/Shinobu

_________________
"Real lesbians use FLUTES!" XD
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Józefina
Temat postu:   PostWysłany: 25-04-2006 - 18:43
new here...
new here...


Dołączył: 11-01-2006
Posty: 10
Skąd: Złotów
http://www.animenfo.com/animebygenre.php?genre=25

3 nowe tytuły! Z bieżącego roku! Wszystko serie TV Very Happy

A swoją drogą, muszę obejrzeć Strawberry Panic!, jedna z nowości, ale cóż za smaczny tytuł <lol2>
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
tai
Temat postu:   PostWysłany: 25-04-2006 - 19:01
outsider
outsider


Dołączył: 02-08-2004
Posty: 1873
Skąd: misz landia
czytalam recke strawberry panic i niestety musze stwierdzic, ze tytul nie spodobal sie szerszej publicznosci... Rolling Eyes

_________________
nienormalna i szczesliwa Razz
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Józefina
Temat postu:   PostWysłany: 29-04-2006 - 13:11
new here...
new here...


Dołączył: 11-01-2006
Posty: 10
Skąd: Złotów
A tobie się podobał, czy to ty jesteś tą szerszą publicznością?
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
tai
Temat postu:   PostWysłany: 30-04-2006 - 20:23
outsider
outsider


Dołączył: 02-08-2004
Posty: 1873
Skąd: misz landia
hihi, ja jestem strasznie zapracowana kobieta... nie ogladalam Smile

jedyny luksus na jaki sobie pozwalam w chwili obecne to simoun, za watki streampunk'owe Smile~~

_________________
nienormalna i szczesliwa Razz
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Zbuntowana
Temat postu:   PostWysłany: 04-06-2006 - 12:36
almost yin
almost yin


Dołączył: 22-09-2005
Posty: 29

Azumanga Daioh:
(oficjalna XD) ====> Sakaki/Kaorin (ale tylko ze strony Kaorin XD)

_________________
"Real lesbians use FLUTES!" XD
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:     
Skocz do:  
Wszystkie czasy w strefie GMT
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu
Zobacz poprzedni temat Wersja gotowa do druku Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Zobacz następny temat



Web site powered by PostNuke

All characters and trademarks are property of their respective owner. 'Free Soul' copyright belongs to Ebine Yamaji. All the rest by YURI.PL TEAM.